onsdag 4 januari 2012

Maj-december 2011



Jag tog examen


Och fick VG på min uppsats, yay




Jag och A åkte till Alicante












Jag jobbade på en massa olika popkollon (från allt till 67-åriga stentuffa kvinnor som ville lira rock till metalkidz som ville veta allt om dubbelpedaler:)




Jag firade midsommar
Jag var på bilutställningar


Jag hängde med syskonbarn på Öland



Jag och V gjorde slut efter en sisådär sju år


Jag flyttade från landet



Jag fick mitt drömjobb som behandlingsterapeut för ungdomar


Jag bev kär i en extraste braig person











Jag flyttade tillbaks till Stockholm och kunde således hänga mer med dessa fantastiska personer:)



Jag bodde plötsligt på ca 150 kvm mindre yta, men det gick

Jag började gå på mk och konserter och utställningar och kunde shopa klänningar (och fick tillfälle att använda dom) närhelst lusten infann sig:)





Jag fyllde år


Jag tatuerade mig en smula








Jag var på Sri Lanka

Jag firade nyår med A, D och V.


Och här kommer några kollofilmsnuttar och ett (väl valt) utdrag från ett radiorepotage om popkollo madame:)


Melissa Horn på popkollo


En dag var det översvämning på Rock City

Hyllningslåt till ledarstugan (bara för att man går på ett popkollo så innebär det inte med nödvändighet att man kan klappa i takt)

Inga kommentarer: