måndag 11 juni 2012


Det här var ett roligt bord eftersom man kan odla t.ex lite örter i bordet.













Jag vill väldigt gärna ha ett högt bambuträd (även om det kanske måste vara i plast) och humle för att det ska bli grönt och lummigt.

Partylyktor känns som ett måste.

Idag så har jag äntligen gjort klart min kurs i neuropsykiatri och sedan har vi packat och fixat inför flytten. Framförallt så har vi börjat planera vad vi ska prioritera när det gäller upprustning av lägenheten och vad vi måste införskaffa inom kort. Vi flyttar ut från vår nuvarande lägenhet om drygt en vecka och det är fortfarande oklart om vi kommer kunna flytta direkt in i den nya eller om det blir till min gamla lägenhet på 18 kvm. Det är inte direkt något som jag är sugen på i dagsläget, dessutom så skulle det innebära en hel del extra arbete i onödan. Nu på kvällskvisten har jag roat mig med att fundera ut vad vi ska göra med vår nya balkong.
Plantagen, Rice, IKEA, Styleroom

Inga kommentarer: