torsdag 26 februari 2009

Grrr

Idag HATAR jag H&M, hatar hatar hatar, dom har världens snyggaste pinupblus som jag bara måste ha, men den finns bara tillgänglig i strl 36, grrrrrr. Även om jag sprättade upp skiten skulle jag inte kunna klämma in mig i den utan att se ut som ett stoppat korvskinn. För att få mig själv på bättre humör började jag kolla på skor. Där fattar dom minsann att folk är skapta olika och har snyggskor upp till strl 42.
Jag slänger in en bild på min hårförlängning för er som inte sett den (jag är jätte nöjd, klart att det kunde vart ännu längre, men vafan. Det ser ut att vara ca 1 dm längre utan lockar).
Iövrigt är jag så jävla förbannad på folk som gnäller på att bo på landet, jag orkar inte höra ett enda ord till. Om det nu är så förbannat dåligt att bo här, ja, men flytta då (vill jag säga med eftertryck). Men det blir snarare att jag säger -vad synd att du känner så.
Nä nu röstar jag för att vi storstadsfolk invarderar landsbygden, vi som uppskattar den.
För övrigt har jag vart snusfri i 3 veckor och en dag.

Inga kommentarer: