söndag 22 mars 2009

Hus uthyres

Idag slutade jag tycka synd om mig själv och sökte lite jobb istället. Jag får väl vara ledig nån gång i nästa liv eller när jag blir pensionär. Fast jag har en känsla av att (om jag känner mig själv rätt) jag troligtvis kommer leda någon PRO-förening med gamlas hälsa i fokus och hålla i trumkurser, haha. Jag sökte iaf jobb på några behandlingshem här i krokarna och jag har även försökt fila lite på vad det ska stå på min profil på sidan där jag ska hyra ut huset. I övrigt kan jag inte ta tag i så mycket annat just nu. Jag har svårt att tänka mig att någon vill hyra ett rum mitt i terminen så det får nog bli vid kursstart till hösten. Nu gäller det bara att betala räkningarna tills dess. På uthyressidan ska man ju lägga ut bilder på huset och omgivningarna så jag tänkte att ni som inte har något bättre för er ska få tycka till lite om några bilder jag funderar på att lägga ut....
Bild 1.

Bild 2.

Bild 3.

Bild 4.

Bild 5.

Bild 6.

Bild 7.

Bild 8.

Bild 9.

Bild 10.

Inga kommentarer: