söndag 24 juli 2011

semester

Sthlm har hittills mest inneburit shoping, häng med Y på Debban och lite trevligt umgänge med min far. Jag har tyvärr mest tagit bilder med min lite sämre kamera vilket innebär att alla som är med på kort ser trötta ut (förutom jag som antar en stirrig uppsyn när blixten är seg).


Mina ytterst ordinära "gå ut" kläder, allt annat hade jag tvättat under dan och det hann inte torka så jag fick vackert se ut som vilken soctant som helst:)




Ylvas fantastiska hemmasydda sailorklänning, och nej, hon gör inte ens på beställning till överpriser:(


En sensommarkappa som jag blev förälskad i och kände att jag inte ville leva en enda kylig sommarnatt utan,
och en jättefin fluffig/virkad glasyrklänning, ett par tuggummirosa ballerinas och en hel del annat slank ner i mina shopingkassar under gårdagen.

Inga kommentarer: