onsdag 13 februari 2008

skum

Jag har vart helt skum och arg både igår och idag. Kanske är jag bara helt enkelt uppstressad över allting. V är här och det bidrar ju inte direkt till energi att orka ta itu med allt som måste göras och inte blir det lättare att äta vettigt heller. I morgon har vi jourmöte och jag antar att det förväntas av mig att jag ska hålla en grym 3-timmars undervisning, men allt jag har än så länge är lite gruppövningar och förvirrad information. Jag trodde att C skulle hålla i allt det där men hon är borta så jag måste styra upp allt med kort varsel. Många samtal att ringa, nycklar att hämta, ärenden att gå osv. Sen är det ju det att jag jobbar en massa oxå så det blir så lite tid över till annat. På mån börjar dessutom intensivkursen och det innebär att jag ska bo i Kisa i 9 dagar med ett gäng 18-åringar.... och tänk om jag ändå inte lyckas ta mitt körkort... ok, lite väl negativ kanske men jag känner mig ineffektiv, lättirriterad och ganska virrig och då är det inte så lätt att vara skuttig. Kanske känns bättre när jag fått lite sömn.

Inga kommentarer: