fredag 21 november 2008

Dentro de poco

Det kom nästan som en chock när jag kom på att jag om drygt två veckor befinner mig i mexico. Jag är faktiskt lite stressad och nervös. Dels hatar jag att sitta still under någon längre tid (och 12 timmars flygning är sjukt lång tid) och dels är jag osäker på om jag kommer hinna med allt skolarbete som bör vara klart. När jag väl är där vill jag bara ha två veckors lugn från allt. Jag kan inte ens minnas senast jag var ledig under så lång tid i streck, eller jo, det var för två år sedan. Nu gäller det bara att ta tag i allt som ska fixas. Det känns nästan sjukt att tänka på att jag om inte alls lång tid kommer ligga på en strand, läsa nån av alla dom där böckerna som man vill läsa men aldrig har tid till och bara koppla av. Lyx.






Inga kommentarer: