lördag 26 april 2008

A lot on my mind

A lot on my mind. Lite för mycket kanske.

Måste kontakta kvinnojouren och fråga om en massa saker,
ta kontakt med fältarna och kolla om vi kan gå vår första natt med dom för att få lite inblick, driva på C så att tröjorna är redo för valborg,
styra upp en presentationsträff med flera olika politiker,
skicka fler stipendieansökningar från jouren,
bestämma mig för vilken fem tidning vi ska prenumerera på,
planera inför nästa jourmöte,
planera vår terminsavslutning,
sätta mig in i mitt nya jobb som sommarlovsentreprenörs-handledare,
förbereda mig inför onsdag då jag ska vara en halvdag på gymnasiet Gyro,
lägga sista handen vid vårt 3:e maj event,
kastrera min katt,
se till att ta mitt körkort
och inte nog med allt detta, jag måste jobba oxå. Hela helgen.
Jag är som bäst under press, men även Ödhult tillhör landet lagom och just nu vill jag bara få saker ur världen. Så snabbt som möjligt. När jag har lagom mycket att tänka på blir nästan allt som jag nyss räknat upp kul, men nu hopar det sig bara över mig.

Kom hem från Sthlm tidigare idag. Jag var effektiv och hann träffa en hel del folk, gå på två krogar, bli tattooad (jäkligt nöjd so far), umgås lite med min pappa och komma hem igen i god tid för att hinna presentera jouren och tigga pengar på H-freds marknadsfredag och ändå jobba kväll i bowlinghallen.

1 kommentar:

Anonym sa...

lassa över lite saker på mej vettja. jag kan ta kontakt med nattvandrarna. Vet du vart man hittar dom?
Vad är det du ska göra på Gyro på onsdag? Vet att du pratat om det men jag minns inte om det var med jouren eller om det var nåt annat, du har så mycket i luften så jag hänger knappt med längre...