tisdag 1 april 2008

sjukling

Jag tycker inte så ofta synd om mig själv, men idag är en sån dag. Jag åkte ju upp till Sthlm igår för att tatuera mig idag. Dels var resan upp ett helvete för jag är magsjuk och mådde illa och dels kom jag inte iväg till nån tatueringstid idag. Jag vet inte ens om jag pallar att åka hem imorrn som planerat, men biljetten är redan betald. Jag hade sett fram emot att gå på h&m, fika med en massa folk, påbörja min sleeve, uträtta en massa saker som man inte riktigt kan göra hemma, tala ut med v (det går inte riktigt att göra det mellan kräkattackerna, man vill ju aldrig ha nån så mycket som i stunder man mår piss) och jag å Ylva skulle äta lunch på Örtagården, mitt bästa, suck!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker så väldigt synd om dej. attans att sjukdomar ska komma så jävla olägligt.