lördag 29 mars 2008

Tattoo










Här är några av de element jag vill få med i tatueringen. Jag börjar få lite panik eftersom den fortfarande är långt ifrån klar och på tis ska jag träffa Chrille och måla upp allt. Det känns inte som att jag vill börja på en helarm om jag inte är helt klar över placeringar och hur stora saker ska va. Det är redan en grej som är lite felplacerad mot hur jag tänker nu. Svalan borde sitta ännu mer inåt men nu är det försent att göra om så allt blir liksom lite längre bak mot hur jag hade velat. Och sen blir jag allt mer osäker på hur samspelet blir mellan det barnsliga och det japanska/kinesiska temat. Det kanske skär sig och ser knäppt ut om jag inte lyckas hitta på bra saker som kan föra ihop dem. I min lilla linn värld vill jag bara ha en massa saker som jag älskar och tycker om sen hur de har sett ut ihop har jag nog inte reflekterat så mycket över tidigare. Åandra sidan kanske det funkar eftersom allt går i pastell och det kanske räcker som gemensam nämnare. Många kan nog tycka att man får välja lite mellan oldschool, newschool och traditionellt, medan jag som allmän tattoolover naturligtvis vill införa lite av allt detta i min piece.

Inga kommentarer: