tisdag 29 april 2008

Trött

Jag är bara trött, trött, trött men kan aldrig sova. Även då jag skulle kunna sova till nio vaknar jag samtidigt som grannens tupp prins Carl och kan inte somna om. Jag kanske skulle köra en kur rosenrot varvat med energidryck, men det är inte bra för hjärtat har jag hört.
De viktigaste sakerna som jag var tvungen att ta tag i har jag faktiskt lyckats styra upp, det mindre viktiga får vänta till efter 3:e maj.
Körskolan tycker tydligen att jag fortfarande har en del att lära mig vad det gäller min körning, men jag har ju aldrig tid och har jag väl det jobbar Kurre. Vi jobbar ju varsitt skift på hallen så är jag ledig jobbar han och vice versa.
Sen är det ju så förbaskat fint väder med. Jag kan få lite dåligt samvete av att vara inomhus när jag borde vara ute och sola å njuta av att det snart är sommar, men när jag väl är ledig vill jag bara ligga på min säng och slökolla på Beauty and the geek eller A shot at love, spela spindelharpan eller läsa nånting av Alexander McCall Smith. Allt för att slippa tänka i så stor utsträckning som möjligt.
Imorrn blir det info på gymnasiet och gyro samt valborgsvandring. På tor blir det vanligt jourmöte och så kommer min bästa Anna å hälsar på, yay. På fredag ska vi fixitrixa på klubben å på lör håller vi i tjejdag/kväll där. På sön åker Anna hem och blir avbytt av Virre sen är det bara köra bil och tattooa som gäller hela veckan.

Inga kommentarer: