söndag 8 juni 2008

midsommarbestyr

Det är lite besvärligt det här med midsommar trots att det vart planerat i snart ett år. Först och främst skulle jag vilja veta exakt vilka som kommer och hur de tänkt ta sig hit och vart de ska bo?
+=kanske ska ta med nån
De (av mina) jag vet är:
Anna, Sara, Clara som åker från Göteborg,
Ylva + som åker från Gotland,
Linda, Erik, Marie, Vidar+, Annika+, Anna +, Viktor +, Matilda & Sofia som åker från Sthlm
Cissi, Ola, Lo,Tessan, Maria+, Matilda+, Simon, Lovisa, Ulf, Simon och Catrin som slipper åka så långt.
Sen har vi ju en kanske lista som kan göras jäkligt lång och Monikas lista att hålla reda på oxå. Mycket förvirrande. Det är ju lite skillnad på att laga mat och underhålla 25 pers mot 50 pers. Sen vore det ju bra att veta vem som ska hämtas och lämnas när. Men om jag ska kunna planera inköp och grejer måste jag veta lite mer exakt,
så om du vet med dig att du vart vag kring när, hur och med vem så hör av dig snarast.

Inga kommentarer: