onsdag 11 juni 2008

Ytterligare en dag på landet

Idag körde jag till växjö för att hämta monika och fynda lite. Min första långkörning själv, yay! Och jag httade precis vad jag letade efter. Lite läbbans var det att köra stadskörning, hålla koll på skyltar, rödljus, gående och samtidigt hitta parkering... men det gick bra. Det är så grymt att lyssna på bra musik och köra i snygga miljöer. Frihet! På eftermiddagen mötte jag upp simon och hängde utanför festivalen å glodde på folk. Jag är nog en riktig lantis. Men kul var det, särskilt bananerna. Dom var redan trötta på att höra folk sjunga -bananer i pjamas... och det är bara första dan. På kvällen åkte jag över till västrahult och kollade på Sverige-Grekland, 2-0... Zlatan we liebe dich.
Mina fynd från Gina Tricot
chips+läsk+festivalfolk=bättre än bio
Yay!

Inga kommentarer: