torsdag 9 juni 2011

flyttstök

Sneakpeak på nya klänningarna. I övrigt så håller jag som bäst på och flyttar och går igenom lådor och slänger hur mycket skräp som helst. Det är helt otroligt vad jag samlar på mig konstiga tvivelaktiga saker. Jag har t.ex. ca en miljon plåster på alla tänkbara ställen. Suck, det ska bli skönt när allt flyttande är klart och jag lyckats göra mig av med minst hälften av allt som jag äger och har. Jag och min mormor var även iväg en sväng in till stan för att hitta ett examenssmycke till mig. Jag fick ju ett pärlhalsband av min pappa tidigare i år så jag hade siktet inställt på matchande örhängen, tyvärr är utbudet knapphändigt här nere så vi åkte hem tomhänta (bortsett från en bröllopspresent till min kusin). Idag fick vi förresten veta att vi fick VG på uppsatsen, yay.

Inga kommentarer: