torsdag 9 juni 2011

Nya lägenheten

Det krävs inte så mycket för att jag ska känna mig som hemma... där mina skor bor, där bor jag:) Jag gillar oxå att det finns en öppen spis, att köket är nyrenoverat plus att lägenheten är precis lagom stor. Det finns två sovrum (varav ett blir någon form av kombinerat gästrum/kontor) ett ganska stort kök och vardagsrummet har som sagt en öppen spis och balkong. Jag har såklart hur många idéer som helst om hur jag skulle vilja fixa om det nu skulle bli så att jag får ett vettigt arbete här och vi bor kvar ett år eller så. Just nu så måste jag erkänna att det är vad jag hoppas på faktiskt. Det vore så jäkla skönt. Men det jobbet som jag verkligen hade hoppats på blir det inget av med pga av omorganisering. Dom ställde in den andra intervjun som jag skulle gått på idag och det visade sig att dom inte ska tillsätta tjänsten alls utan lösa det inom dom som redan arbetar med den saken. Jag måste ju erkänna att jag blev ganska besviken och jag tänker dessutom på dem som det drabbar när det sker såna här typer av nedskärningar. Men jag antar att det bara är att ta nya tag och hoppas på det bästa. Dom skulle återkomma i nästa vecka med ett definitivt besked om hur omstruktureringen skall gå till, så dom bad att jag skulle avvakta lite till om jag fortfarande var intresserad av tjänsten eftersom inget var helt bestämt ännu.

Inga kommentarer: