onsdag 9 maj 2012

I söndags så var jag på besök hos A och då passade vi på att ta en långpromenad. Hon hittade en gigantisk gren i vattnet som skulle passa alldeles perfekt som lykthållare på balkongen. Det var bara att fiska upp och bära med sig hem. Senare på kvällen så kom Ds lillasyster för att bo hos oss veckan ut.
 En dag passade vi på att göra cupcakes. Dom blev ju inte direkt snygga, men blåbär och vit choklad är en bra kombination.
Igår så mötte vi upp Ds syster, kusin och hennes kille plus en av mina kära gitarrister och åt middag på Snotty. Det blev en tidig men trevlig kväll. I övrigt så har det inte hänt så mycket förutom att jag försöker påbörja min tenta i den neuropsykiatriska kursen. Jag har nog aldrig haft så svårt att komma igång som med just den här tentan.

Inga kommentarer: