lördag 5 maj 2012

Igår så repade vi som vanligt men det som var lite unikt för just detta rep var att vi var fulltaliga och att vi enbart jobbade med att färdigställa låtar och sätta formen. Det är kanske inte lika roligt som att vara så kreativt fri som när låtarna blir till, dock finner jag det tillfredställande att slutföra saker. Vi har kanske även fått ett bandnamn äntligen. 2 av 4 medlemmar har hittills röstat på förslaget "Depature of a lifetime". Efter repet så åt vi middag på Shogun och sedan blev det en öl.


Idag så åt vi lunch med Ds syster och kusin samt A på Texas burger (bästa vegoburgarna i stan enligt min mening) och sedan så stod valet mellan att gå på Feministiskt forum i ABF-huset eller Fotografiska. Det senare alternativet vann.











Jag köpte även en bok på Fotografiska för att få lite inspiration till resefoton vilket helt klart är det som jag allra mest uppskattar när det kommer till fotografering. Bland det bästa som finns är att strosa omkring utomlands och fota allt som faller mig i smaken. Om ni vill ta del av fler bilder som jag inspireras av eller sådant jag själv fotat så följ mig på pinterest.





Jag tyckte även att det var dags för mig att visa upp en klänning som jag köpte i vintras men som jag inte har börjat använda förrän nu.

Inga kommentarer: