måndag 28 januari 2008

köra bil=kul

Idag så körde jag å kurre halkbana vid hultans festivalområde. Sen tamtata... fick jag köra genom H-fred centrum och parkera utanför hälsokosten. Jag mötte en Nilsbuss som stänkte snöslam på mig och jag blev lite uppstressad av att försöka hitta vindrutetorkargrejen, sen fick jag även stanna för ett tåg och starta bilen med en liten kö bakom, hjälp tänkte jag, men det gick bra. I övrigt har jag vart ledig hela dan och kollat på film och försökt lära mig spela trummor efter noter igen. Det känns som att jag under periden maj-jan har hunnit tappa ungefär allt jag nånsin kunnat på trummor och det suger. Jag har oroat mig lite för hur det skulle vara att bo här och inte jobba 200 tim/månad, men nu känns det som att det kommer bli livets glada dagar. Trummor, bilkörning, gym, promenixer, resor (jag har iaf 3 inplanerade i år) plus att jag upptäckt utorrent.

Inga kommentarer: