torsdag 18 augusti 2011

Boendeupdate



Det som får plats är nästan bara en soffa och en massa förvaring, men jag tycker att det börjar bli ganska hemtrevligt ändå. Lampan ska bytas ut mot min svarta kristallkrona och det ska tillkomma ytterligare en ikeahylla längsmed den vänstra väggen.


Jag fick en alldeles fantastisk inflyttningspresent av min pappa vilket var det här matbordet med 4 stolar, det är så praktisk (och snyggt tycker jag). Tyvärr gick en av mina tavlor sönder i flytten så det ser lite tomt ut där den fjärde tavlan borde sitta:( men jag ska nog lyckas limma ihop den på nåt vis. Och sen ska alla sopsäckar och kartonger köras till pappa så fort som jag har sorterat ut vad jag måste ha just nu och vad som kan förvaras någon annanstans. Då kommer det nog kännas som att jag har en massa plats över.

Även badrummet börjar få sig ett lyft, tur att min badrumshylla gick in där och att jag fick kaklade väggar och golv. Tydligen är det inte kutym här på Idun.

2 kommentarer:

Blomman sa...

Det ser mycket mycket trevligt ut! Är det allt? Har du ingen liten köksvrå att visa upp?

LadyBathory sa...

Köksvrån finns på en bild lite längre ner... sjukt litet, kokplatta och och världens kanske minsta kyl.