måndag 29 augusti 2011

Jag är nyss hemkommen från något så trevligt som en måndagsklubb. Klubben går ut på att ett gäng trevliga individer träffas och hänger varje måndag på en ny krog, restaurang eller bar och sedan utvärderar upplevelsen utifrån ett gäng punkter (min favoritpunkt var att betygsätta ställets oliver, mums). Förutom att det är en bra anledning till att träffa sådana som man redan känner så tillkom det ett gäng som jag aldrig har träffat. Det var en trevlig kväll och jag måste erkänna att jag vid mer än ett tillfälle skrattade så jag grät. Imorrn börjar min jobbvecka och trots att det ska bli kul och spännande så kan jag inte hjälpa att jag ser fram mot helgen och att gå ut och äta på grill ( www.grill.se ) för att fira att jag har flyttat, fått jobb och allt annat kul.

1 kommentar:

Blomman sa...

Det är så livet ska levas. Inte sitta ensam i ett hus i Hultsfred. Så jäkla kul du har det! Och jag blir så klart lite avis, men vet ju att det livet skulle jag ändå inte leva om jag bodde i sthlm nu med två barn. Bra att du gör det och skriver lite om det så jag får vara med på ett hörn här nere i ödeskogarna.