måndag 8 augusti 2011

Det känns som att mitt flyt håller i sig och imorrn ska jag på en arbetsintervju till ett jobb som jag verkligen vill ha (utifrån vad jag vet om arbetsplatsen än så länge). Jag börjar bli lite nervös men om turen håller i sig så har jag kanske jobb inom kort:) håll tummarna. På onsdag så påbörjar jag min riktiga inflyttning i lägenheten och nästa måndag så kör vi upp det sista flyttlasset. Det ska bli spännande och helt underbart fantastiskt att bo i stan, trots att jag på sätt och vis är inbiten Stockholmsbo så har jag aldrig bott särskilt centralt, tänk att slippa jobbiga nattbussar och tåg som ska passas in... Helgen har vart härlig med bilfestivalen, lite (förvisso turistigt och överfullt) Debaserhäng och häng med nya bekantskaper. Jag känner mig bubblig, lyckligt lottad och går mest runt och ler. Det är gött att kunna njuta av nuet och känna att jag mår bra, jävligt bra faktiskt.

Måndagslyx

Inga kommentarer: