fredag 12 augusti 2011

Igår så var jag en sväng på Livrustkammaren med min pappa, farbror och kusiner för att kolla på utställningen Kunglig Vintage och på kvällen så drack jag Amarone och åt ost, oliver och en massa annan lyx i gott sällskap. I förrgår så flyttade jag in i min nya lgh och trots den minimala ytan så känns det väldigt bra. Jag känner mig fortfarande så oerhört lyckligt lottad för att allt har gått så smidigt och blivit så förbannat bra. Dom ringde även från jobbet som jag sökte igår och bad om referenser vilket måste innebära att jag inte är helt avskriven ännu:) Nä, fy fan, jag är så jäkla pepp. Det är som att hela jag är annorlunda, bättre, gladare, mer tillfreds och t.o.m snyggare än bara för någon vecka sedan. Jag förstår att det är tråk att läsa massa översvallande ordbajseri om hur bra allt är, men jag har nog aldrig upplevt den här känslan innan och nu vill jag bara göra allt i min makt för att behålla den så länge som möjligt. Jag känner mig typ som den lyckligaste personen i hela världen. Ikväll ska några fina damer komma över till min lgh och dricka vin och sen blir det förmodligen utgång.

Inga kommentarer: