söndag 3 augusti 2008

På sinstone

I fredags var det marknad i Virserum och eftersom pappa var i Öh på besök (vi vet ju alla att Sthlmare måste underhållas) så tog vi en sväng förbi tillsammans med Simon. På vägen tillbaks tog vi en sväng förbi landet och jag fick fota lite med pappas kamera. I lördags tog vi en tur till Växjö för lite spenderande som resulterade i 2 nya klänningar och en bikini. Idag åkte vi till Nässjö, Eksjö, Ingatorp, Mariannelund och Vimmerby och tittade bl.a på en massa tuffa gamla traktorer. Jag förälskade mig i gamla stan i Eksjö, om det legat längs kusten skulle jag absolut kunna tänka mig att bo där. Nässjö däremot är en trist, ful, 70-tals håla.




Barnbok?




Mina nya glasögon. Jag kommer garanterat se ut som den plugghäst jag är i höst.

Sååå, nu är det klart! Den 11 dec drar vi 3 till Mexico i 2 veckor, yay!

1 kommentar:

Anonym sa...

varför har du köpt ett par sådana glasögon när det var ett par sådana jag tänkte köpa nu när mina gått och blivit trasiga. nu måste jag ju helt tänka om. grrr.