lördag 9 augusti 2008

magsjuk

Blä, jag mår illa... igår när jag steg ur bilen precis utanför jobbet mådde jag extremt illa... och kräktes. En kient blev orolig och sprang och hämtade annan personal. Jag insåg ganska snabbt att jag inte kunde jobba men då började det problematiska företaget att försöka hitta någon som vill gå in och jobba en fredagnatt med 10 minuters varsel. Efter mycket om och men hittade vi iaf en lösning och jag kunde åka hem, men, vem vill köra i mörker och regn kräkandes? Kurre fick åka och hämta mig och jag fick sova på landet där mamma och kurre hade kräftfiskarfest. Den lukten gjorde ju sitt till och jag mådde sämre än någonsin. Jag blir alltid så orolig när jag får ont i magen, salmonellan har satt sina spår. Idag känns det iaf hanterbart, men jag fryser, har ont i muskler och leder och mår illa. Nu ska jag bara ligga i sängen och kolla på film resten av dan. Det värsta är ju att jag ser mina 1300/natt efter skatt flyga iväg. Surt.

Inga kommentarer: