måndag 21 februari 2011

Götlaborg

I helgen så var jag i Götlaborg för BiVhäng, kalenderfix och framförallt för att ha lite kul. Och kul blev det. Vi var ute på klubb (Sticky) och dansade till kl 4 på morgonen och jag var riktigt peppad på musiken och stämningen... Roligaste utekvällen på länge med andra ord. Vi passade även på att shopa, äta god mat och prata fina och roliga Boliviaminnen:) Det var roligt och lite konstigt att träffas i en så annorlunda miljö där t.ex. mat och värme var en självklarhet.

När vi var på klubben så blev jag av med min mobil och efter mycket letande och stort besvär så visade det sig att någon vänlig själ hade lämnat in den i baren och jag blev så jäkla glad över att det finns såna bra människor:) Jag blev även av med mina solglasögon på ett mystiskt sätt (eftersom jag visste vart jag hade lagt dom). Det visade sig senare att en av tjejerna hade fått med sig dom i sin väska, skumt!, men tur att även dom återfanns. På hemvägen så lyckades vi (kanske mest jag) köra fel och vi märkte inget förrän vi hamnade i Gränna (vi köpte inga polkagrisar tyvärr) vilket resulterade i en sisådär 8 mil extra, men det var fina vyer över Vättern i solnedgång...

Inga kommentarer: