onsdag 2 februari 2011

sjuklig

Jag har gått och blivit sjuk igen vilket såklart är oerhört frustrerande eftersom jag har en hel del på min "att göra" lista inom den närmaste framtiden. Men jag har lite tur iaf eftersom V är här och kan pyssla om mig. Det är inte varje dag man får mat serverad och kan skicka iväg någon att göra allt det man själv vill slippa (som att hämta ved och elda, hämta té, handla för en mindre förmögenhet på apoteket, ge katterna mat och släppa in och ut dem i tid och otid m.m) medan man själv ligger i soffan och läser och budar på tradera. Jag lyckades dessutom buda hem extensions till ett rimligt pris och hoppas att jag ska ha ork att färga håret innan dom dimper ner i brevlådan. Nä, nu ska jag återgå till att läsa om korrelationen mellan jämlika samhällen och lycka.

Inga kommentarer: