torsdag 27 augusti 2009

Lösningen

Nu tror jag att situationen är löst.
Jag fick ett mail från programansvarige där det står:
jag har fått information ang. din studie situation av X och X och din planering inför Din Boliva resa. Jag hoppas att X och X som har kurserna skall kunna vara tillmötesgående och ordna det för dig på ett bra sätt.

Senare fick jag även ett mail från kursansvarige där det står:
Vi vill hjälpa dig s? gott vi kan, det är en spännande utbildning du kommit in p? och Högskolan är positivt inställd till internationalsiering av olika slag.

När det gäller extrauppgifterna har X och jag bestämt att vi inte delar ut dem i förväg. De är inte tillverkade i förväg, utan det gör vi vartefter under kursens g?ng, bl a för att kunna inspireras av det som händer under sem.
När det gäller tentan är kommer den inte att vara klar att dela ut förrän en bit in p? kursen. Vi ser en poäng med att ni inte f?r den förrän det är dags att skriva den. Det betyder att vi m?ste tänka om kring uppgifterna och tillverka en speciell tenta för bara dig och det gör vi om ledningen lovar oss extra resurser för det. X h?ller p? och kollar upp detta, s? vi ?terkommer till dig när vi vet mer.


Det låter iaf betydligt positivare än igår även om man kan fråga sig om dom verkligen kan få extra resurser bara för min skull? Det känns iaf sjukt bra att dom nu menar att skolan är för internationalisering och är tillmötesgående. Jag kanske bara råkade kontakta fel person vi fel tillfälle eller nåt?

1 kommentar:

afireinside sa...

Vilken jäkla soppa!
Skönt att det löste sig,för det finns inget annat alternativ liksom.