onsdag 5 augusti 2009

Sommar







Sommar, massor med jobb, resor och annat kul har gjort att bloggandet dött ut under en tid men nu blir det nya krafttag. Sommaren kan sammanfattas som ganska regnig, ganska flängig och den bästa på länge. Några trista saker har dock inträffat, en av mina katter försvann för en månad sedan och jag vet fortfarande inte vad som har hänt med honom men befarar det värsta eftersom det gått så lång tid. Jag och V har vacklat lite men nu är det en gemensam ansträngning som är överenskommelsen och en flytt närmar sig med stormsteg. A och S har beslutat sig för en tid ifrån varann vilket betyder att hon flyttar ut så fort hennes uppsägningstid på jobbet är slut. Planen är att V flyttar in när jag är hemkommen från Bolivia i slutet av november. Sen blir jag bara hemma i 3 veckor för att sedan fira jul tillsammans med ett gäng faraoner i Egypten.

Inga kommentarer: