onsdag 25 april 2012

Den här veckan har det hittills främst blivit en hel del jobb, sedan i måndags har jag spenderat 37 timmar på jobbet och idag när jag gick av mitt pass så kunde jag knappt hålla ögonen öppna. Jag hade några ärenden att uträtta på stan och sedan fick jag fikabesök av A på kvällskvisten. Som ni ser nedan så kunde jag inte hålla mig från att köpa två av dom finaste klänningarna från Oasis. Jag gjorde även slag i saken och investerade i ett par bra gåskor nu när jag ändå går så mycket. Under april så har jag gått ca 30 mil och det börjar märkas att jag inte har haft ett par bra skor. Mitt fokus var, kanske lite felaktigt, att dom skulle vara så diskreta som möjligt (och då är dom ändå lila). Jag förstår inte att det är så svårt att göra ett par helt svarta skor med samma funktioner som dessa?

Den här är min favorit.

 Idag så anlände det en gigantisk kartong till jobbet som var till brädden fylld med detta.

Inga kommentarer: