söndag 1 april 2012

I fredags så blev det som vanligt rep (vi påbörjade en tung mellanösterninspirerad låt med spexiga ljud som jag är superpepp på) och sedan åkte jag bara hem och tittade på en film med D. Tanken var att jag skulle packa lite inför resan men jag kunde absolut inte uppbåda någon som helst ork för att uträtta något vettigt. Idag har jag gått på ett långpass och jag slutar inte förrän imorgon men då är det desto mer som ska hinnas med. Planen är att vi ska på lägenhetsvisningar, jag vill gärna hinna träffa en vän som ska resa bort en längre tid och sedan ordna allt inför resan. Jag ser fram emot att vara ledig i en dryg vecka och några av alla de roliga saker som vi förhoppningsvis kommer lyckas klämma in. Jag vill dricka Cava i Cavaregionen, gå på Dalímuseet i Figueres, strosa omkring i Parc Guell (som är skapat av Gaudi), dricka en kall öl på en uteservering, äta god mat, gå på loppisar och besöka ett otal vintageaffärer.





Inga kommentarer: