söndag 15 april 2012

Igår när jag vaknade så var det en mist sagt tvivelaktig snöstorm som härjade utanför fönstret så jag, som fortfarande kände mig lite krasslig, bestämde mig för att bädda ner mig i sängen igen. Några timmar senare så var jag dock tvungen att pallra mig upp och göra mig iordning för att möta upp två långväga finbesök, E & H. Vi gick ut och åt indiskt och som alltid när vi ses så känns tiden för knapp och alla samtal som skall avhandlas för många. Jag ser fram emot sommaren och längre häng.



Efter middagen bar det av mot Ys födelsedagsfest vilken var fantastiskt trevlig, som alltid.













Idag så har vi hunnit med tre visningar, en lunch med min far och nu ska vi snart ta tag i den obligatoriska söndagsstädningen. Ingen av lägenheterna var något som tilltalade oss tillräckligt, men alla hade något som vi blev lite förälskade i. Det känns som att det kanske kommer dröja innan vi hittar en lägenhet där allting klaffar samtidigt, så som pris, läge och planlösning.

Inga kommentarer: