söndag 29 april 2012

Min helt galna arbetsvecka är precis över och det slutade med att jag har spenderat 88 timmar på jobbet. Det är ju självklart inte sunt men eftersom jag är ledig en hel del nästa vecka så känns det ändå under kontroll. Fredagen började med en mellanöl på Harvest home med några kollegor och sedan åkte jag och repade. Det märks ganska tydligt i mitt trumspel när jag är trött och jag gjorde inga framsteg direkt, men som vanligt så var det väldigt roligt. Efter repet begav jag mig till A för att dricka vin och äta ost i goda vänners lag. Resten av helgen har jag jobbat och idag så skulle jag egentligen åkt ut till Rindö för att fira min farmors födelsedag, men efter en hel vecka av alldeles för lite sömn och alldeles för mycket jobb så orkade jag tyvärr inte göra något annat än att åka hem till min säng. Jag och D får göra ett nytt försök under morgondagen.
Jag har ännu inte vant mig vid att vårsolen fortfarande lyser när vi har repat klart, underbart.






                      Ett försök till att baka vegancupcakes på jobbet.

Inga kommentarer: