fredag 13 april 2012


Idag har jag vart hemma från jobbet och vart sjuklig och ynklig och enbart suttit framför datorn. Det bådar inte gott för stegräknartävlingen att jag endast har tagit 167 steg. Än värre är att jag totalt glömde bort att sjukanmäla mig från repet och nu har jag mycket dåligt samvete (förlåt till er som det berör). Idag fick jag även veta att min bil är så gott som såld. Det blev en förlustaffär på ca 32000 och trots detta så är jag nöjd. En annan god nyhet är att det tycks som att mitt lånelöfte gick igenom så nu är min del i en eventuell lgh kirrad. I övrigt så tänker jag enbart fokusera på att bli så frisk som möjligt för att orka med allt roligt som den här helgen har att erbjuda. Det blir både födelsedagskalas, långväga finbesök och lägenhetsvisningar. Nu ska min karl gå och köpa pizza medan jag kurar ner mig i soffan framför ytterligare ett avsnitt Pan am.

Inga kommentarer: