fredag 30 maj 2008

Sthlm... igen

Ytterligare en snabbvisit avklarad. Det roliga med att vara i Sthlm förtas av resan och stressen. Först går en halv dag åt till själva resandet, sen ska jag hinna en mängd saker under kort tid och så tillbaks igen. Det är ju lätt uppstyrt egentligen, åka mer sällan och stanna längre tid. De senaste 5 resorna har jag knappt hunnit ställa om mig känslomässigt. Det blir för många intryck. Det är lite som att leva med ena foten i stan och den andra hemma på någe vis. Jag tror att det blir bra för mig nu när jag kan koncentrera mig på det liv jag håller på att bygga upp här och då när jag väl åker upp blir det av andra anledningar. Denna gången var det ju lite extra eftersom S fyllde år, men jag var helt slut på kvällen efter att ha jobbat på dan och sen rest så det blev en snabbvisit även där. Kul att se många välkända ansikten iaf.

Inga kommentarer: