torsdag 15 maj 2008

uttråkad


Jag är uttråkad!!! Det finns förstås en hel massa att ta tag i om det nu skulle vara så, men jag är nog snarare uttråkad på ett -jag vill dricka en drink (alkoholfri) på balkongen, titta på stjärnorna och snacka skit med nån eller -jag vill ha en massa pengar så jag kan kolla runt på nätet å faktiskt köpa något eller -jag vill sätta på mig storstövlarna och gå på upptäcksfärd i skogen med sällskap. Jag är inte bra på att inte jobba men jag ska tydligen ta det lite lugnt med det har jag hört från en pålitlig källa... och ja, jag är nog benägen att hålla med, om det bara inte var så förbannat trist. Om det åtminstånde var toppenväder så man kunde sola sin bleka nuna och ha fullt sjå med att vattna blommorna, eller om jag haft någon trevlig ledighetssysselsättning kanske. Som att övningsköra till en stormarknad i Linköping.

Inga kommentarer: