måndag 7 september 2009

Illa berörd

Idag uppmärksammade min mamma mig på en artikel om en 15årig goth/metal kille som inte fick vara med på skolfotot eftersom han var svartklädd och sminkad. Gaaahh, jag blir så jävla förbannad. Här tänker folk att vi i Sverige har kommit så jävla långt i.o.m nya diskriminerningslagen bl.a och så kan man inte ens ha sin egen stil på skolfotot. Anledningen till att han hade sminkat sig lite extra just den här dagen var ju för att han ville vara fin på skolfotot. Jag blir verkligen illa berörd.
15åriga Zeb Pantzare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5747873.ab

Min egen lillebror har själv blivit nerslagen p.g.a att han använder smink och ett ex till mig blev misshandlad på krogen med en flaska för att han hade på sig en lång svart kjol. Vad är det för fel på folk?

Min bror när han var 17

1 kommentar:

Zeb Pantzare sa...

Ja den där lilla fula Zeb Pantzare fick vad han förtjänade, hade han bara sminkat sig lite bättre så hade det nog bra för honom.